TERIMA KASIH KERANA MELAYARI DERMAGA BM STPM --- MOGA-MOGA MEMPEROLEH MANFAAT - ANDA DIIZINKAN UNTUK MEMUAT TURUN DOKUMEN [KEBANYAKANNA DALAM FORMAT PDF] YANG DIINGINI ... SEBELUM ITU, SILALAH MENDAFTAR SEBAGAI AHLI/RAKAN TINGKATAN ENAM - LALUAN PALING MURAH DAN PALING MUDAH KE UNIVERSITI AWAM - PASTINYA ANDA TIDAK INGIN KETINGGALAN DAN KERUGIAN SELAMAT HARI KEMERDEKAAN DAN HARI MALAYSIA 2023: "MALAYSIA MADANI: TEKAD PERPADUAN, PENUHI HARAPAN"

SEMESTER 2 - Sintaksis : Nota

 Sila klik judul yang dipaparkan.



37 ulasan:

nokia berkata...

terima kasih cikgu ats nota2 ni. senang utk di download. nota cikgu memudahkan saya.

Tanpa Nama berkata...

terima kasih... sebab sediakan nota yg cukup ringkas untuk saya faham..

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah & Jutaan terima kasih kpd cg atas perkongsian nota ini. Ia banyak membantu kami pelajar Hulu Terengganu. Semoga usaha cg diberkati Ilahi

Unknown berkata...

Cg, terima kasih kerana menyediakan bahan ini untuk dikongsi...

Tanpa Nama berkata...

Assalam ...izinkan saya kongsi bahan ini untuk PdP..Terima kasih banyak..

cik yanna berkata...

terima kasih cikgu..

Unknown berkata...

mohon dwnlod...mg tn. sntiasa dbwh lindungnNYA...

Tanpa Nama berkata...

Terima kasih kerana menyediakan nota ini. Izinkan saya berkongsi bahan ini untuk pdp

Tanpa Nama berkata...

Cikgu, terima kasih atas nota yg amat berguna. saya mohon download untuk rujukan saya. Terima kasih cikgu.

Unknown berkata...

terima kasih atas nota ini . senang untuk difahami

Tanpa Nama berkata...

terima kasih cikgu...
nota2 yg mudah untuk dikongsikan dengan pelajar.

Unknown berkata...

Terima kasih .
Alhamdulillah nota yg ringkas ini dpt membantu saya dlm pembeljaran.
semoga nota2 ini dpt membantu pelajar2 yg lain.

masterkalam berkata...

Terima kasih cikgu. Semoga anda dirahmati selalu. Amin.

Unknown berkata...

Terima kasih cikgu atas perkongsian. Semoga Allah S.w.t membalas jasa baik cikgu.

Unknown berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
mashudi berkata...

Assalamualaikum Cikgu Suhaimi
Mohon izin nota digunakan sebagai bahan kuliah pelajar saya.
Nota ini amat menarik untuk difahami sesudah mengikuti syarahan.
Tugas tambahan seperti sangat berguna..efektif dan relevan

mashudi berkata...

Assalamualaikum Cikgu Suhaimi
Mohon izin nota digunakan sebagai bahan kuliah pelajar saya.
Nota ini amat menarik untuk difahami sesudah mengikuti syarahan.
Tugas tambahan seperti sangat berguna..efektif dan relevan

anisburhanuddin berkata...

assalamualaikum cikgu suhaimi, mohon untuk download nota cikgu kerana kena dengan fahaman saya dan kawn2 bagi persediaan exam P2.semoga pahala cikgu menyediakan nota2 ini menjadi amal jariah untuk cikgu selama ia disebarkan, insyaallah.. terima kasih cikgu :)

Unknown berkata...

Minta izin utk download ya cg, trima kasih

student sarawak berkata...

Terima kasih banyak2 cg , sebab banyak membantu para guru dan pelajar melalui nota ringkas yang telah disediakan cg sendiri . pencapaian bm sy pun semakin meningkat setelah saya menemui blog cg ni . blog cg nang antap !! terbaikk . teruskan cg :)

AlQahharMSON berkata...

Terima kasih kerana sudi berkongsi maklumat. Jemputlah singgah ke blog saya https://cikgualqahharmson.blogspot.my/

Akutun berkata...

Assalamualaikum Cg... Terima kasih banyak banyak sangat cikgu.. Semua nota ringkas ini memudahkan lagi pemahaman saya. Saya akan gunakan nota ini sebaik mungkin cikgu..

Azhan Fikry berkata...

Terima kasih cg.. minta izin untuk download ya nota2 cg..semoga cg memperoleh ganjaran drpd Allah S.W.T atas sedekah cg berkongsi ilmu..

Tanpa Nama berkata...

assalamualaikum cikgu sye minta izin download nota-nota ni ye

Tanpa Nama berkata...

Minta izin dw ye :)

Tanpa Nama berkata...

Saya sangat suka dengan nota cikgu yg sangat padat dan ringkas. Saya minta izin download nota nota ni ye. Terima kasih cikgu.

Bad badrul berkata...

Mohon dberi keizinan untuk download

Tanpa Nama berkata...

assalamualaikum tuan... mohon izin muat turun nota ini untuk disebarluaskan kepada anak didik saya. terima kasih.

Tanpa Nama berkata...

minta halal ya nota cikgu dan saya download

Unknown berkata...

Terima kasih cikgu.nota2 cg membantu sy mengajar anak didik dengan mudah.senang difahami.

Unknown berkata...

Terima kasih cikgu. nota cg bantu saya buat revision

Permata didik berkata...

Assalamualaikum cikgu. Mohon izin untuk saya kongsi nota ini dengan anak didik saya. Terima kasih cikgu.

yusshafiee.my berkata...

Assalamualaikum cikgu. Mohon izin untuk saya kongsi nota ini dengan anak didik saya. Terima kasih cikgu.semoga pahala berganda buat cikgu berkongsi ilmu.

Zurina binti Baharom berkata...

assalamualaikum. Terima kasih Cikgu sebab kongsi nota, latihan dan bahan dalam ni. Saya minta izin untuk kongsikannya dengan anak didik saya. Terima kasih.

Unknown berkata...

Terimakasih cikgu

Unknown berkata...

Terima kasih Cikgu.
Saya minta izin untuk mengongsikan nota dan latihan Cikgu kepada anak-anak murid saya

tinta akademik berkata...

TERIMA KASIH CIKGU. MOHON IZIN KAK GUNA NOTA PROSES PENERBITAN AYAT YA.
TAHNIAH, SEMOGA USAHA CIKGU DIBERKATI ALLAH.

Sewajarnya...

banner

Khidmat Nasihat & Pedoman Bahasa - www.dbp.gov.my

banner

KONGSI BAHAN

Sekiranya anda berminat untuk berkongsi bahan, sila kirim melalui e-mel: saimimsalleh@gmail.com, atau imi6911683@yahoo.com.

Kesudian anda sangat dihargai.

MAKALAH PENULIS LAIN

MAAF dipohon daripada penulis dan penerbit makalah yang digunakan dalam laman ini tanpa kebenaran. Sekiranya penulis dan penerbitnya tidak mahu makalah tersebut terus digunakan, sila maklumi melalui e-mel: smsmsalleh@gmail.com.

Setinggi-tinggi terima kasih kepada yang membenarkan karya disebarkan untuk manfaat anak-anak watan kita.

DENGAN NAMA ALLAH

YANG BERSAMA DENGAN KITA

 
Reka bentuk asal:Free WordPress Themes | Dijadikan Blogger oleh Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Terima kasih.