TERIMA KASIH KERANA MELAYARI DERMAGA BM STPM --- MOGA-MOGA MEMPEROLEH MANFAAT - ANDA DIIZINKAN UNTUK MEMUAT TURUN DOKUMEN [KEBANYAKANNA DALAM FORMAT PDF] YANG DIINGINI ... SEBELUM ITU, SILALAH MENDAFTAR SEBAGAI AHLI/RAKAN TINGKATAN ENAM - LALUAN PALING MURAH DAN PALING MUDAH KE UNIVERSITI AWAM - PASTINYA ANDA TIDAK INGIN KETINGGALAN DAN KERUGIAN SELAMAT HARI KEMERDEKAAN DAN HARI MALAYSIA 2023: "MALAYSIA MADANI: TEKAD PERPADUAN, PENUHI HARAPAN"

SOALAN > STPM Sebenar > Semester 2

Bahan yang dimuatkan dalam bentuk PDF. Sila klik judul yang disediakan.


Soalan Sistem Modular (Baharu):

Daripada Bahagian A Sistem Terminal (Lama), dikumpulkan mengikut Sukatan Pelajaran Penggal 2.

39 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum cikgu, boleh saya dapatkan jawapan stpm sebenar bm penggal 2 dan U2?

Unknown berkata...

jawapan x de ke cikgu??

Unknown berkata...

Assalamualaikum. cikgu, boleh saya dapatkan skema jawapan ?

Unknown berkata...

tak ada skema jawapan ke untuk peperiksaan sebenar penggal 2 ni cikgu?

Unknown berkata...

Mohon share...terima kasih..
Moga Allah merahmati tuan..

Unknown berkata...

Mohon share...terima kasih..
Moga Allah merahmati tuan..

Unknown berkata...

cikgu blhkah sy minta jawapan utk ulangan p2 2015?

Tanpa Nama berkata...

blhkah sy minta jawapan utk p2 2017?

Unknown berkata...

cikgu di mana saya boleh
dapatkan skema jawapan??





Unknown berkata...


cikgu di mana saya boleh
dapatkan skema jawapan?

Unknown berkata...

Skema bm p2 2017

Unknown berkata...

Boleh saya dapatkan jawapan ulangan penggal 2. STPM ulangan 2014?

Business web berkata...

Cikgu saya nak skema stpm p2 2014 &2016

Unknown berkata...

Assalamualaikum cikgu cikgu blh tk saya nk skema jawapan bm penggal 2

Unknown berkata...

Trima ksih atas soalan anda brikan

Unknown berkata...

Asalamualaikum boleh tak saya dapatkan soalan percubaan penggal 2 2013 hingga 2017

Unknown berkata...

Asalamualaikum boleh tak saya dapatkan soalan percubaan penggal 2 2013 hingga 2017

Tanpa Nama berkata...

Blh dpt skema jawapan

Unknown berkata...

Cikgu tak de link telegram ke?

Unknown berkata...

Did mana saya boleh dpt jawapan

Unknown berkata...

cikgu ...bleh sy dapatkan jawapan ??

Unknown berkata...

Cikgu,boleh tak bagi saya jawapan..

Unknown berkata...

Cikgu mna skema jawapan yang ulangan sem 2 2019

Tanpa Nama berkata...

di mana saya boleh dapatkan skema jawapan?

intansyafiqah berkata...

saya nak jawapan sem 2..........

Tanpa Nama berkata...

Boleh tak saya nak jawapan untuk sem 2 ?

Unknown berkata...

Boleh saya dapatkan jawapan stpm bahasa melayu penggal 2 2016

Unknown berkata...

Xde

Unknown berkata...

Bagi jwpan 2019 bm sem 2

jellian jambi berkata...

Klu bolh bolh sertakan skema sekali

xin berkata...

Cikgu blhkah sy minta cikgu kongsi skema jawapan bagi soalan sebenar dan ulangan tahun 2020 kpd sy? Terima kasih cikgu.

Unknown berkata...

assalamualaikum cg...bole sy minta skema jawapan utk ulangan 2013.2014.2015.2016.2017.2018

Unknown berkata...

Nak skema untuk Bm penggal 2 tahun 2021

Unknown berkata...

Sy tak dapat jawapan sebab tiada buku teks dan tiada masa untuk mengulangi pelajaran tersebut atas sebab masalah.tiada kad pengenalan diri..

Tanpa Nama berkata...

Terima kasih cikgu.

Unknown berkata...

assalamulaikum cg, apa khabar? mohon izin saya ambil dan guna bahan. moga cg sentiasa sihat...amminn. Sharafah

Tanpa Nama berkata...

Cg memang takde skema jawapan ulangan 2 2021 ke

Tanpa Nama berkata...

salam nak skema untuk u 2018 dan 2019

Tanpa Nama berkata...

Cg memang xde jawapan untuk sem 2 ulangan tahun 2020 ke

Sewajarnya...

banner

Khidmat Nasihat & Pedoman Bahasa - www.dbp.gov.my

banner

KONGSI BAHAN

Sekiranya anda berminat untuk berkongsi bahan, sila kirim melalui e-mel: saimimsalleh@gmail.com, atau imi6911683@yahoo.com.

Kesudian anda sangat dihargai.

MAKALAH PENULIS LAIN

MAAF dipohon daripada penulis dan penerbit makalah yang digunakan dalam laman ini tanpa kebenaran. Sekiranya penulis dan penerbitnya tidak mahu makalah tersebut terus digunakan, sila maklumi melalui e-mel: smsmsalleh@gmail.com.

Setinggi-tinggi terima kasih kepada yang membenarkan karya disebarkan untuk manfaat anak-anak watan kita.

DENGAN NAMA ALLAH

YANG BERSAMA DENGAN KITA

 
Reka bentuk asal:Free WordPress Themes | Dijadikan Blogger oleh Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Terima kasih.